Koszt czasu antenowego

Bardzo duża oglądalność oraz częściowo ustawa o zachowaniu odpowiednich proporcji pomiędzy czasem reklamowym a czasem przeznaczonym na normalne programy telewizyjne powodują, że cena za minutę czasu antenowego przeznaczonego na reklamy nosi kolosalne rozmiary i sięga kilkunastu tysięcy złotych. W tej kwestii przodują przede wszystkim stacje komercyjne, które muszą uzyskać środki na zapłacenie wysokich kontraktów dla swoich gwiazd dziennikarskich. Chętnych jednak nie brakuje ba nawet czasu antenowego jest za mało, przez co reklamodawcy albo odchodzą z kwitkiem albo zmieniają oni godziny emitowania stworzonych przez siebie reklam. Są, bowiem godziny, które we wspomnianym wcześniej czasie antenowym kosztują najwięcej, ale za to cieszą się największą oglądalnością i przyciągają przed ekrany telewizorów największą ilość widzów. Są to godziny bezpośrednio przed głównym wydaniem wiadomości lub też najczęściej oglądalnymi serialami telewizyjnymi lub innymi programami rozrywkowymi. Wtedy też prezentowane reklamy są najbardziej skuteczne. konstrukcje stalowe hal

 

Zobacz także

Częsta emisja tej samej reklamy
Dobry pomysł a potem wyprodukowanie dobrej reklamy to jednak nie wszystko konieczne jest zakupienie odpowiedniej ilości czasu reklamowego oraz jej stała publikacja w odpowiednich odstępach czasu. Albowiem zgodnie z badaniami uczonych jedynie kwestia...
Badanie rynku przed emisją reklamy
Przygotowując swoją reklamę do emisji w obojętnie, jakim medium czy też kanale dystrybucji należy przeprowadzić bardzo dokładne badania opinii publicznej tak, aby trafić z naszą reklamą do odpowiednich osób, czyli naszego, targetu, który...
Obiektywność mediów
Oglądając telewizję bądź słuchając innych mediów wszelkiego rodzaju chcielibyśmy, aby były one jak najbardziej obiektywne. Nie zawsze jednak tak jest, przez co czujemy się oszukani przez właścicieli mediów oraz samych dziennikarzy. Odczucie...